Zpětné odkazy v PR textech

3. ledna v 23:22

Klasické PR nebo-li public relations se dá pro potřeby linkbuildingu využít taktéž. Do tiskové zprávy nebo článku propagujícího nové produkty či služby lze pochopitelně zpětné odkazy vložit a oslovit potenciální přímé návštěvníky pro váš web. Odkazy v tiskových zprávách ale nepřinášejí pozitivní vliv na hodnocení stránek vyhledávači, jak jsme se o Vánocích 2012 dozvěděli přímo od Matta Cuttse, šéfa web spam týmu u Google.

Aktualizace 10/2012: zásadně se vyhněte publikování svých textů na tzv. PR free webech, kam lze umísťovat články zdarma. Tyto weby jsou pod těžkou palbou ze strany Google a Seznam se bude jistě také snažit v dohledné době reagovat.
 
Pokud aktivně budujete odborné renomé své značky za pomoci prezentace vašich odborníků a jejich názorů na webech partnerů, je vhodné míst rovněž připravené podklady pro linkbuilding, se kterým mohou  tvůrci vašich odborných článků pracovat. Vypracuji pro vás tzv. linkbuilding kuchařku pro odborné články. Ta obsahuje seznam klíčových frází a cílových stránek, s nimiž by měli autoři vašich textů pracovat tak, aby se off-page optimalizace prolínala i do vašich publikačních aktivit. Touto formou lze významně snížit své náklady na SEO za předpokladu, že jste v PR aktivní.
 
Zdroj: linki.cz