Google nákupy a jejich specifikace zdrojů

4. února v 23:47

Nákupy Google: Nový incentivní program pro e-shopy a změny ve specifikaci zdrojů - reklamy s produktovými informacemi

Reklamy s produktovými informacemi nevyžadují žádná klíčová slova nebo další reklamní text. Kdykoli uživatel zadá dotaz, který je relevantní k nějaké položce na účtu v Google Merchant Center, Google automaticky zobrazí nejrelevantnější produkty společně s obrázky, cenou a názvem. Reklamy s produktovými informacemi tak obchodníkům umožňují na Google.cz inzerovat celou jejich nabídku.
 
Jak začít s reklamou s produktovými informacemi si můžete přečíst v nápovědě. Pokud budete chtít inzerovat celou nabídku rychleji, tak můžete spustit Reklamy s produktovými informacemi přímo z vašeho účtu Merchant Center. Pouze nastavte rozpočet a cenu za proklik.
 
Aktualizace specifikací zdroje produktů a zásad reklam
Ve snaze zlepšit kvalitu dat na Nákupy Google jsme aktualizovali naše mezinárodní specifikace. Tyto změny vstoupí v platnost v březnu 2013. Globální specifikace feedu produktů budou podstatně sladěnější a umožní nám poskytovat uživatelům lepší výsledky vyhledávání. Přečtěte si, jestli váš produktový feed splňuje naše nové specifikace.
 
Zdroj: google-cz.blogspot.cz